23.05.2018, 09:28
Wśród podstawowych czynników wpływających na efektywność działania firmy, można wyznaczyć utrzymywanie zadowolenia klientów na odpowiednio wysokim poziomie. Dzięki specjalistycznym narzędziom możliwym jest kontrolowanie poziomu owego zadowolenia p...
więcej
14.05.2018, 13:22
Często niezadowolony klient zostaje potraktowany jako ten, którego nie można już odzyskać. Jednak jest to błędne podejście. Niezadowolenie jest formą sprawdzianu dla firmy i może być początkiem wartościowej relacji. Przede wszystkim podstawą jest ...
więcej
07.05.2018, 08:50
Klienci stanowią zasób firmy, który umożliwia realizowanie przyjętych strategii rozwojowych. W konsumencie przede wszystkim należy widzieć partnera, którego głos powinien być znaczący w procesie decyzyjnym. Współczesny odbiorca nie tylko dokonuje ...
więcej
17.04.2018, 09:50
W odpowiedzi na wzrastające potrzeby i oczekiwania konsumentów należy w szczególny sposób zwrócić uwagę na realizację ich zadowolenia. W tym celu realizowane są badania satysfakcji klientów, które pozwalają wskazać najważniejsze kwestie z punktu w...
więcej
26.03.2018, 08:52
Satysfakcja to nic innego jak zadowolenie. W dobie prężnie rozwijającej się gospodarki pomiędzy przedsiębiorstwami z danej branży panuje bardzo duża konkurencja. Nie można też zapomnieć, że klienci stają się coraz bardziej wymagający. Mają coraz w...
więcej

Nasze realizacje