Zatrzymaj niezadowolonego klienta i zwiększ sprzedaż
Klient dokonuje zakupu bądź korzysta z naszych usług
Po dokonanej transakcji wysyłamy do klienta mail bądź SMS z pytaniem, czy jest zadowolony z przebiegu procesu sprzedażowego. Klient odpowiada TAK lub NIE
Tym klientom, którzy odpowiedzieli pozytywnie (TAK) na zadane pytanie o satysfakcję, dziękujemy za wzięcie udziału w badaniu
W przypadku odpowiedzi negatywnej (NIE) , do klienta niezadowolonego w ciągu 24 godzin dzwoni konsultant
Podczas rozmowy z niezadowolonym klientem, konsultant ustala dlaczego klient jest nieusatysfakcjonowany, notuje jego uwagi oraz opinie. Pyta również o to, jakie ma propozycje zmiany, aby firma mogła się rozwijać i iść w dobrym kierunku.
Po rozmowie z konsultantem klient otrzymuje rabat na zakupy, bony czy też firmowe gadżety. Budujemy dzięki temu pozytywny wizerunek marki, a to sprawia, że klient przychylnie patrzy na firmę.
Badanie kończy się opracowaniem raportu, w którym uwzględnione zostają uwagi klientów oraz ich propozycje zmian. Dzięki dotarciu do niezadowolonych klientów i udzieleniu rabató, zwiększamy ilość zadowolonych klientów, minimalizując ilość tych, którzy są niezadowoleni.