Na przełomie 2019 i 2020 roku na zlecenie Narodowego Funduszu Zdrowia eksperci z Centrum Badawczo-Rozwojowego...
Nasza współpraca przebiegała bardzo dobrze. Dostaliśmy pomoc i sugestie już na etapie przygotowania ankiety....
Na zlecenie Miejskich Wodociągów i Oczyszczalni (MWiO) w Grudziądzu specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego...
W Centrum Badawczo-Rozwojowym Biostat często realizujemy badania satysfakcji klientów, stanowiące jedną z naszych...
W gronie naszych klientów, dla których Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat realizuje badania, znajduje się DOM...
W okresie od czerwca do sierpnia 2020 roku na zlecenie TEB Akademia – instytucji współpracującej z Wyższymi...
W 2018 roku specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat mieli okazję zrealizować terenowe badanie dotyczące...
Na zlecenie firmy PANEK SA – lidera branży mobilności samochodowej Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat...
Na zlecenie polskiego oddziału firmy Kluber Lubrication w okresie od września do października 2021 roku Centrum...
W okresie od czerwca do września 2022 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat zrealizowało badanie potrzeb i...
W listopadzie i grudnia 2017 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat zrealizowali badanie...
Przedkładam referencje dla firmy BIOSTAT, której wieloletnie doświadczenie w pracy nad projektami badawczymi i...
Wdrożenie narzędzia informatycznego do monitorowania poziomu satysfakcji klientów współpracującego z...
Badanie opinii i oczekiwań osób korzystających z Wodnego Parku wobec strefy SPA & Wellness. Wyniki...
Badanie wśród klientów urzędów przed i po realizacji projektu. 2014r. „Sprawdź i zmień - poprawa jakości...
Cykliczne badania satysfakcji klientów i opinii potencjalnych klientów. Firma podjęła stałą współprace i zleciła...
Badanie satysfakcji wśród byłych i obecnych klientów firmy- 2014 r. Badaniu zostały poddane obszary takie,...
Specjaliści z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili badanie satysfakcji wśród najemców powierzchni...
Na przełomie 2019 i 2020 roku Centrum Badawczo-Rozwojowe Biostat przeprowadziło badanie komunikacji marki Shoper,...
Na zlecenie firmy Taurus Sea Power - dystrybutora łodzi motorowych, śnieżnych i wodnych skuterów oraz quadów...
W okresie od października 2020 do lutego 2021 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat przeprowadzili...
Okresie od sierpnia do listopada 2012 roku firma Biostat uczestniczyła w projekcie badawczym dotyczącym poziomu...
Biostat przez 3 lata z rzędu (w okresie od 2012 do 2014) uczestniczył w realizacji projektu „Benchmarking –...
W 2015 roku na zlecenie Wojewódzkich Urzędów Pracy województw dolnośląskiego i pomorskiego eksperci firmy...
Badania satysfakcji klientów pomagają budować silne relacje z klientami i zwiększać konkurencyjność, umożliwiając uzyskiwanie informacji zwrotnych od klientów, zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań oraz ulepszanie oferty produktów i usług.
Częstotliwość przeprowadzania badań satysfakcji klientów zależy od specyfiki branży i działalności, ale generalnie zalecamy regularne badania, na przykład co sześć miesięcy lub raz w roku, w celu monitorowania zmian w zadowoleniu klientów.
Oprócz pytań dotyczących ogólnego zadowolenia klienta, jakości produktów i usług, obsługi klienta, dostępności i cen, przydatne byłoby uwzględnienie pytań dotyczących sugestii i uwag klientów dotyczących poprawy usług.