Metodologię badań opinii i satysfakcji klientów opieramy na wykorzystaniu dobranego pod względem potrzeb klienta zestawu wskaźników pozwalającego określić poziom satysfakcji klientów, m.in.:
Badanie satysfakcji klientów to proces pozyskiwania informacji od klientów w celu oceny ich poziomu zadowolenia z produktów, usług lub doświadczeń związanych z daną firmą. Pozwala ono na lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów oraz na podejmowanie działań mających na celu poprawę jakości obsługi.
Wyniki badania satysfakcji klientów mogą posłużyć do podejmowania różnych działań w celu poprawy obsługi i zwiększenia zadowolenia klientów. Może to obejmować wprowadzenie zmian w ofercie produktów lub usług, szkolenia personelu, czy ulepszanie procesów obsługi klienta.
Przeprowadzenie badania satysfakcji klientów pozwala firmom na uzyskanie informacji zwrotnej od swoich klientów, identyfikację obszarów do poprawy, zwiększenie lojalności klientów, optymalizację procesów obsługi oraz lepsze zrozumienie rynku i konkurencji.