Badanie satysfakcji klientów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna

W listopadzie i grudnia 2017 roku specjaliści Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat zrealizowali badanie satysfakcji klientów Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie.

Projekt badawczy zrealizowany został przy użyciu techniki telefonicznych wywiadów kwestionariuszowych CATI. Ankietyzacja obejmowała zarówno klientów indywidualnych (mieszkańców Warszawy), jak i biznesowych. Wyniki badania poddane zostały szczegółowej analizie, a następnie opracowany został raport końcowy z badania zawierający wyniki badania jak również wnioski opracowane na podstawie wypowiedzi respondentów.

Polecane serwisy:
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony