Badanie satysfakcji klientów Shell

Okresie od sierpnia do listopada 2012 roku firma Biostat uczestniczyła w projekcie badawczym dotyczącym poziomu satysfakcji klientów firmy Shell Polska S.A.

W celu realizacji badania zastosowana została technika CATI - ankieterzy posługując się telefonem kontaktowali się z respondentami w celu wypełnienia kwestionariusza wywiadu. Ogółem ankieterzy studia CATI przeprowadzili ponad 1700 wywiadów z klientami firmy Shell Polska S.A. Na podstawie otrzymanych wyników sporządzony został raport końcowy z badania, w którym zawarte zostały najważniejsze wnioski.

Polecane serwisy:
Logo
Badania
satysfakcji klientów
To współcześnie konieczny
warunek uzyskania przewagi
konkurencyjnej
O nas
O nas Referencje SurvGoTM
Materiały
Artykuły Przykładowe ankiety
Dane adresowe
BioStat
ul. Kowalczyka 17
Rybnik 44-206

Tel: (+48) 22 12 28 025
Tel. kom.: (+48) 668 300 664
E-mail: biuro@biostat.com.pl
© BioStat 2018 Mapa Strony