Kwestionariusz ankiety można rozesłać za pomocą uniwersalnego linku, indywidualnie na e-mail bądź numer telefonu. Dodatkowo dla przedsiębiorstw posiadających stacjonarne sklepy istnieje możliwość wygenerowania kodu QR, który po zeskanowaniu przeniesie klienta do badania.
Badania satysfakcji klienta polegają na zbieraniu informacji od klientów na temat jakości produktów lub usług oferowanych przez dane przedsiębiorstwo. Celem jest zrozumienie, jak klienci oceniają jakość świadczonych usług i co jest dla nich ważne. Informacje te pozwalają na ulepszanie swoich produktów i usług i zwiększanie satysfakcji klientów co bezpośrednio wpływa na lojalność klientów.
Pytania mogą dotyczyć różnych aspektów doświadczenia klienta, takich jak jakość obsługi, produkty/usługi, dostępność, czas oczekiwania, profesjonalizm personelu, łatwość kontaktu, czy też oczekiwania i sugestie klientów. Ważne jest, aby pytania były jasne, konkretne i pozwalały na zbieranie konkretnych danych.